یکشنبه 13 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رد تقاضای پناهندگی هنرمند شبکه «من و تو» در بریتانیا

201611123250cro.JPG
خبرگزاری ایرانشهر - کاوه قندی‌زاده پناهجوی ایرانی که فعالیت گسترده‌ای با شبکه تلویزیونی من وتو داشته با حکم دادگاه مهاجرت انگلیس با حکم خروج فوری از کشور مواجه شده و به منظور اجرای این حکم به فرودگاه لندن منتقل شده‌است.

کاوه قندی‌زاده که پنج سال پیش با ویزای کوتاه مدت به انگلستان رفته بود، در مرکز موسیقی معاصر لندن تحصیل می‌کرد. وی در سال 2013 تقاضای پناهندگی کرد و از آن زمان تا کنون منتظر اعلام نتیجه دادگاه بود.

بر اساس گزارش گاردین آقای قندی‌زاده در محل استرداد فوری پناهندگان در فرودگاه لندن قرارگرفته تا در اسرع وقت به تهران بازگردانده‌شود. دادگاهی که شرایط این پناهجوی ایرانی را بررسی می‌کرده اعلام کرده‌است که شواهد و دلایل کافی برای اثبات این موضوع که جان آقای قندی‌زاده در ایران در خطر خواهدبود در دست نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای قندی‌زاده که 5 سال است در انگلستان زندگی می‌کند، جزو دو گروه موسیقی در لندن است و همکاری گسترده‌ای با شبکه من و تو دارد. بر اساس گفته‌های وکیل و دوستان این پناهجوی ایرانی، حکومت مذهبی ایران از فعالیت آقای قندی‌زاده در تلویزیون من و تو و همکاری وی با خوانندگان و موسیقی‌دان‌های پیش از انقلاب چشمپوشی نخواهد کرد و در صورت بازگرداندن وی به ایران توسط دولت انگلستان، جانش در خطر خواهدبود.

علی رحیمی وکیل آقای قندی‌زاده اعلام کرده‌است که با انتقال وی به ایران خانواده ایشان نیز در ایران دچار مشکلات فراوانی خواهندشد. پدر آقای قندی‌زاده که خود پیش از این زندانی سیاسی بوده و مورد شکنجه قرارگرفته، در هنگام فعالیت پسرش در تلویزیون من و تو با تهدیدهای متعدد رژیم اسلامی ایران مواجه‌بوده‌است.

لازم به یادآوری است که مسئولان مهاجرت انگلستان وقتی که سعی کردند آقای قندی‌زاده را با یک پرواز ایران‌ایر به تهران بفرستند با مخالفت کادر پرواز مواجه شدند و آنها از قبول آقای قندی‌زاده به دلیل کمبود مدارک شناسایی سرباز زدند.

در گزارش گاردین اشاره به پشتیبانی و یا اقداماتی حمایتی از سوی مجموعه تلویزیونی من و تو از آقای قندی‌زاده برای جلوگیری از استرداد وی به ایران نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016