شنبه 12 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اسحاق جهانگیری: از نفت‌های ۱۰۰ دلاری حتی یک دلار هم برای دولت روحانی باقی نمانده بود


اسحاق جهانگیری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) - معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه مسأله آب از دغدغه‌های اصلی مسئولین کشور است، گفت: دغدغه و نگرانی در مورد موضوع آب باید به مردم منتقل شود و نباید در مورد وضع خشکسالی و آب کشور چیزی را از مردم کتمان کنیم.

به گزارش «انتخاب»، اسحاق جهانگیری در نشست مدیران ارشد وزارت نیرو اظهار کرد: بدهی‌های دولت متأسفانه بالاست و عملکرد گذشته آنقدر بد بوده است که هرچه علیه آن بگوییم کم گفته‌ایم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی با اشاره به اینکه عربستان در سال گذشته کسری ۹۸ میلیاردی خود را از درآمدهای نفتی بالای سال‌های گذشته خود جبران کرده است، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم که سرکار آمد از نفت‌های ۱۰۰ دلاری حتی یک دلار هم باقی نمانده بود. اما امروز با نفت ۳۰ دلاری عده‌ای طلبکار هستند که چرا کشوراز رکود خارج نمی‌شود و خوب است که انصاف داشته باشیم.

جهانگیری ‌افزود: ما هنوز امیدواریم رشد اقتصادی امسال مثبت باشد و معتقدیم آنچه راکه به دست آورده‌ایم مدیون مردم هستیم. وقتی که مردم به دولت اعتماد داشته باشند دیگر نیازی به هجوم برای خرید طلا و ارز وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه دولت گذشته درآمدهای نفتی را خرج کرده و حتی بدهی‌های بسیاری برای ما گذاشته است، گفت: وزارت نیرو وقتی در دولت یازدهم آغاز به کار کرد ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی داشت که باید برای حل و فصل آن راهی پیدا کند.

معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد: دولت مصمم است در سال اول و دوم برنامه ششم مسأله مطالبات بخش خصوصی و پیمانکاران را حل و فصل کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016