چهارشنبه 16 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

یک روزنامه‌نگار در کرمانشاه بازداشت شد


فرزاد پورمرادی

خبرگزاری هرانا – منابع محلی از بازداشت فرزاد پورمرادی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در کرمانشاه خبر داده‌اند.

بنا بر اطلاع منابع هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، فرزاد پورمرادی روز یکشنبه سیزدهم دی‌ماه، هنگام خروج از خانه از سوی مأمورین بازداشت و پس از تفتیش منزل و ضبط برخی از وسایل به مکانی نامعلوم منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


یک منبع مطلع در این باره به گزارشگر هرانا گفت: “دو روز پیش هنگام خروج از منزل به همراه زن و فرزندانش بود که خودرویی که که ظاهرا شش سرنشین داشت، ایشان را متوقف و بازداشت کرد و بعد از جستجوی منزل، ایشان را به همراه کامپیوتر و گوشی و حتی تبلت فرزندش با خود بردند.”

به گفته‌ی این منبع با وجود گذشت سه روز از بازداشت و بی خبری، اتهامات و دلایل بازداشت این فعال سیاسی دقیقا مشخص نیست ولی گقته می‌شود که وی از سوی اطلاعات سپاه بازداشت شده است.

این روزنامه‌نگار، اخیرا با راه اندازی یک کانال خبری در تلگرام، در حوزه‌ی انتخابات مجلس فعالیت می کرد و از سوی رسانه های تندرو محلی متهم به “براندازی و تفرقه‌افکنی” شده بود.

فرزاد پورمرادی، فعال سیاسی و رسانه‌ای، مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی در استان کرمانشاه در انتخابات یازدهم معرفی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016