دوشنبه 21 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
28 آذر» مجوز گرانی شیر، ماست و پنیر صادر شد
20 آبان» دلار ۳۵۴۰ تومان شد
پرخواننده ترین ها

دلایل افزایش ناگهانی قیمت سکه

در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت حدود 20 هزار تومانی قیمت سکه در بازار هستیم که به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر این افزایش قیمت در بازار، کاملا واقعی بوده و کاذب نیست.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره بالا رفتن قیمت سکه در روزهای اخیر توضیح داد: افزایش قیمت جهانی طلا و نرخ ارز از مهم ترین دلایل افزایش قیمت سکه در روزهای اخیر بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی در عین حال تاکید کرد: افزایش قیمت سکه در بازار حبابی نبوده و واقعی است.

برخلاف پیش‌بینی‌ها قیمت جهانی طلا افزایش یافت

کشتی آرای با بیان اینکه برخلاف پیش بینی ها قیمت جهانی طلا افزایش یافت، گفت: با بررسی هایی که در بازار انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که قیمت ها غیرواقعی نیست و مشکل خاصی در بازار وجود ندارد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر در عین حال بیان کرد: افزایش تقاضا موجب بالا رفتن قیمت ارز شد و از طرفی سیاست های پولی کشور، کاهش قیمت نفت و درآمدهای ارزی باعث نوسان قیمت ارز شده که البته مهم ترین عامل بالا رفتن تقاضا بود.

وی تاکید کرد: تا زمانی که قیمت جهانی طلا بالا باشد و از طرفی با افزایش قیمت ارز مواجه باشیم، بالا رفتن قیمت سکه طبیعی است و در حال حاضر بازار روال عادی خود را سپری می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016