چهارشنبه 23 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فرمانده سپاه پاسداران: همه تحولات خاورمیانه زمینه‌ساز ظهور امام زمان است

دیگربان ـ محمد‌علی جعفری٬ فرمانده سپاه پاسداران گفته «شکل‌گیری داعش و تکفیری‌ها و این حوادثی که در سال‌های اخیر دارد اتفاق می‌افتد این‌ها همه زمینه‌ساز ظهور است.»

آقای جعفری افزوده «نتیجه مثبت این تحولات آماده شدن نزدیک به ۲۰۰ هزار نیروی مسلح جوان در کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان و یمن بوده است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این فرمانده سپاه اظهارات خود را با هدف «تشجیع» نسل سوم «انقلاب» برای حمایت از جمهوری اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه بیان کرده است.

جعفری در سخنان خود با تمجید از عملکرد جمهوری اسلامی و شخص علی خامنه‌ای از «شهادت» به عنوان «توفیقی» یاد کرده که امیدوار است نصیب وی شود.

این فرمانده سپاه در بخش‌های مختلف سخنان خود تلاش‌کرده تا جوانان را به حضور در میدان‌های جنگ در سوریه٬ عراق و حتی یمن تشویق کند.

روحانیون و نظامیان حاکم بر ایران از تحولات منطقه به عنوان مقدمه ظهور «امام زمان» نام می‌برند و با همین استدلال تلاش می‌کنند حامیان خود را به تحمل شرایط سخت اقتصادی سوق دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016