جمعه 25 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: حمله به سفارت عربستان٬ اسیدپاشی‌ها و قتل‌های زنجیره‌ای کار سلطنت‌طلب‌ها بود

0,,17396886_303,00.jpg
محمدرضا نقدی٬ فرماند بسیج می‌گوید «مزدوران سرویس‌های جاسوسی آمریکا» و «عناصر سلطنت‌طلب» در حمله به سفارت عربستان دست داشتند تا «چهره بچه‌های» حزب‌الله را خراب کنند.

این یکی از تازه‌ترین ادعاها درباره حمله به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد است که از سوی نیروهای حزب‌الله صورت گرفت و منجر به قطه روابط ریاض تهران شد.

آقای نقدی گفته «مزدوران سرویس‌های جاسوسی آمریکا و عناصر سلطنت‌طلب» با «دست های پشت پرده برنامه‌ریزی می‌کنند و به سفارت عربستان می‌ریزند تا چهره بچه‌های ما را خراب کنند وگرنه ۱۰۰ نفر نصف شب از کجا آمدند و حمله کردند؟»
وی افزوده «برای خشن جلوه دادن ملت ایران مزدوران سرویس‌های جاسوسی آمریکایی فعال می‌شوند و عناصری که سلطنت‌طلب هستند وارد دستگاهای نظام می‌شوند و قتل‌های زنجیره‌ای را راه می‌اندازند و بدون دادگاه و قاضی برخی را می‌کشند و روز دیگری به صورت برخی خانم‌ها اسید می‌پاشند که چهره حزب‌اللهی‌ها را بد جلوه دهند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نقدی این اظهارات را برای توضیح آنچه «اقدامات میدانی استکبار برای تکمیل کار رسانه‌ها» نام گذاشته٬ مطرح کرده است.

وی گفته «امروز بیش از ۹۵ درصد رسانه‌های عالم در دست خشن‌ترین دشمنان ملت‌های عالم است» و «رسانه امروز در دست قدرت‌های شیطانی است.

رئیس سازمان بسیج همچنین اظهار کرده که «سربازان امام زمان مثل موش گوش سربازان آمریکایی را گرفتند و گفتند اینجا جای شما نیست، اما برخی رسانه‌های کشور معلوم نیست کجایی هستند پیام تشکر وزیر امور خارجه آمریکا را تیتر کردند؛ که باید گفت اصلا غلط کرده که تشکر کرده اصلا و سربازانشان غلط کردند که به خلیج فارس آمدند.»

نقدی پیش از این نیز گفته بود «پشت پرده به شهادت رساندن شیخ نِمر و حمله به سفارت عربستان در تهران نیز آمریکا است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016