چهارشنبه 30 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

صفارهرندی: شورای نگهبان موظف به ردصلاحیت شورشیان است


محمدحسین صفارهرندی

دیگربان ـ محمدحسین صفارهرندی٬ مشاور فرهنگی فرمانده سپاه می‌گوید «دوستداران انقلاب» از اجرای «پروژه» تغییرات بنیادین «نظام» جلوگیری می‌کنند و ما در آستانه «فتنه جدید» قرار نداریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای صفارهرندی افزوده «نفوذ به‌معنی آماده‌سازی شرایط کشور برای تغییرات بنیادین از درون نظام اسلامی است و دوستداران این نظام و انقلاب با قدرت از اجرایی‌شدن چنین پروژه‌ای جلوگیری می‌کنند.»

وی ادامه داده «فتنه ۸۸ از دل اردوگاه اصلاحات بیرون آمد٬ اما همه اصلاح‌طلبان فتنه‌گر نیستند بلکه اصلاح‌طلبان متهم به فتنه هستند نه مجرم. کسانی که در آن دوره و حتی تاکنون در مقابل فتنه سکوت کردند و واکنش نشان ندادند متهم به حمایت از فتنه هستند.»

صفار‌هرندی با دفاع از ردصلاحیت‌های گسترده گفته در هیچ کجای دنیا «معارضان» را به مناصب و مصادر حکومتی راه نمی‌دهند و شورای نگهبان موظف به جلوگیری از راهیابی «عناصری» است که بدنبال «شورش و طغیان علیه نظام اسلامی» هستند.

وی با اشاره به اینکه کشور در آستانه «فتنه جدیدی» نیست٬ افزوده «فتنه بعدی لزوماً فتنه شورش خیابانی در کشور نیست بلکه در قالب پروژه نفوذ تلاش می‌شود تا سازمان‌ها و نهادهای این مملکت جوری آرایش پیدا کنند که این نظام از درون متلاشی شود.»

محافظه‌کاران تندرو در ایران از مدت‌ها قبل از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به تلاش «فتنه‌گران» برای «نفوذ» در مناصب مهم حکومتی از راه انتخابات هشدار داده و خواستار توجه شورای نگهبان به این موضوع شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016