پنجشنبه 1 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

محمدرضا عارف:‌ با اعضای شورای نگهبان دیدار داشته‌ام، ردصلاحیت‌ها تاثیری بر حضور مردم در انتخابات ندارد

رئیس شورای سیاست‌گذاری انتخابات اصلاح طلبان درباره‌ی این که آیا با اعضای شورای نگهبان دیدار داشته گفت: بله دیدار داشته‌ام، اما اگر اجازه دهید از کسی اسمی نبرم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا، محمدرضا عارف در حاشیه برگزاری دومین کنگره سراسری حزب ندای ایرانیان در جمع خبرنگاران درباره‌ی این که رئیس جمهور هم می‌تواند رایزنی‌هایی را برای بررسی صلاحیت‌ها انجام دهد گفت:‌ رئیس جمهور هم پیگیری‌هایی را کرده و مسئولیت دارند پیگیری کنند. امیدوارم رایزنی‌های ایشان به نتیجه برسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی درباره‌ی این که اگر رایزنی با شورای نگهبان به نتیجه نرسد چه کار خواهند کرد گفت: البته ما امیدوار هستیم و تحت هر شرایطی به طور جدی در صحنه حضور داریم، در انتخابات هم حضور جدی خواهیم داشت و امیدواریم رایزنی‌ها به نتیجه برسد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان همچنین درباره‌ی این که یک سری انتقادات به ترکیب شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان وجود دارد گفت: با توجه به این که این ترکیب برای اولین بار ایجاد شده ممکن است انتقاداتی وجود داشته باشد، اما ما آمادگی داریم که اصلاحاتی انجام داده و بازنگری کنیم و هویت اصلاح طلبی همین است.

عارف در پاسخ به این سوال که آیا رد صلاحیت‌ها تاثیری بر حضور مردم در انتخابات خواهد داشت یا خیر؟ گفت: مردم تحت هر شرایطی حضور جدی دارند و منافع ملی و مصالح ملی را در نظر می‌گیرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016