شنبه 3 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
4 بهمن» علی مطهری: انتخابات ربطی به رهبر ندارد
3 بهمن» واکنش احمد خاتمی به اعتراض روحانی
پرخواننده ترین ها

ساماندهی سه هزار مداح برای دخالت در انتخابات

دیگربان ـ روزنامه «جمهوری اسلامی» به نقل از یک مداح مشهور در تهران از سازماندهی سه هزار مداح از سوی محافظه‌کاران برای دخالت در انتخابات آینده مجلس خبر داد.

این روزنامه نامی از مداحی که وی را «بد اخلاق» معرفی کرده نبرده٬ اما نوشته این مداح سابقه «دخالت در امور سیاسی و تعیین تکلیف برای مسئولان» است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آن‌طور که این روزنامه نوشته مداح مذکور طی سخنانی در قم اعلام کرده «سه هزار مداح در تهران ساماندهی کرده‌ایم تا در انتخابات، تلخکامی برجام را جبران کنند.»

حامیان علی خامنه‌ای «برجام» را شکستی بزرگ برای جمهوری اسلامی می‌دانند که نظام مجبور به قبول آن شد تا از «شر دشمنان» در امان بماند.

این افراد از «برجام» هم‌چون خامنه‌ای به عنوان مقدمه‌ای بر «نفوذ» آمریکا و غرب در جمهوری اسلامی نام می‌‌برند و یکی از بستر‌های این «نفوذ» را انتخابات آینده مجلس می‌دانند.

مداحان در ایران سال‌هاست که در حوزه سیاست و انتخابات به نفع نامزد‌های نزدیک به خامنه‌ای دخالت می‌کنند و به نظر می‌رسد در این دوره به بهانه مقابله با «نفوذ» سازماندهی شده باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016