پنجشنبه 8 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

معاون امنیتی دادستان کل کشور: اگر رد صلاحیت شدگان موجب تشویش اذهان عمومی شوند، تحت تعقیب قرار می گیرند


مرتضی بختیاری

خبرگزاری مهر ـ معاون امنیتی دادستان کل کشور به برخی داوطلبان انتخابات مجلس دهم که رفتارشان موجب تشویش اذهان عمومی می شود هشدار داد.

مرتضی بختیاری گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر برای کاندیداتوری مجلس ثبت نام کردند که شرکت این تعداد هم دارای نقاط قوت است و هم نکته هایی دارد که اگر توجه نشود موجب سوء استفاده خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او گفت: تعداد بالای ثبت نام کنندگان نشان داد که کشور دارای دموکراسی است و همین خواب دشمنان را برهم زد اما اینکه برخی افراد سابقه دار در این گیر و دار وارد شده و ثبت نام کردند را از آسیب های این دوره می توان عنوان کرد.

به نوشته مهر، معاون امنیتی دادستان کل کشور گفت: این افراد می دانستند رد صلاحیت می شوند اما با این نیت ثبت نام کردند تا بعنوان اهرم بر علیه شورای نگهبان از آن استفاده کنند و این جفای به انقلاب و نظام است و اگر این اقدام آنها موجب تشویش اذهان عمومی و چند دستگی شود قطعا قابل تعقیب قضایی بوده و از دستگاه های اظلاعاتی و امنیتی درخواست دارم جلوی این رفتارها را بگیرند تا برای نظام هزینه ای نداشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016