یکشنبه 18 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

انتقاد دادستان تهران از متولیان حجاب در ایران

289880_414.jpg
عباس جعفری دولت آبادی٬ دادستان تهران با انتقاد از عملکرد متولیان حجاب در ایران و نصب دیش‌های ماهواره در بالکن‌ها٬ گفته باید با باغ‌ تالارها، باشگا‌های بدن‌سازی غیرمجاز و پارتی‌های شبانه برخورد شود.

آقای جعفری دولت آبادی این مطالب را در دیدار با تعدادی از معاونان دادستان و رئیس پلیس امنیت عمومی و اطلاعات تهران بزرگ اعلام کرده است.

وی گفته «امروزه برخی شهروندان تجهیزات مذکور را در بالکن‌ها نصب می‌کنند که این امر مانع از اجرای قانون توأم با اتخاذ تدابیر لازم نخواهد بود.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادستان عمومی و انقلاب تهران وارد نشدن سایر متولیان امر حجاب و را زمینه‌ساز برخی معضلات موجود در جامعه دانسته و افزوده خودروهایی که سرنشینان آنها در معابر عمومی کشف حجاب می‌کنند، باید توقیف شوند.

قوه قضائیه ایران به همراه پلیس سال‌هاست که طرح‌های تنبیهی اجتماعی بسیاری را در دستور کار خود قرار داده که بسیاری از آنها ناموفق بوده است.

برخی از این طرح‌ها در حال حاضر کنار گذاشته شده٬ اما تعداد قابل توجهی از آنها گسترش یافته و سخت‌تر از قبل به اجرا گذاشته می‌شود٬ اما هم‌چنان ناکار‌آمد است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016