جمعه 23 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

خانه شعبان بی‌مُخ، خانه احزاب شد

01-3.JPG
تسنیم - رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب از تحویل ساختمانی واقع در چهارراه ابوسعید برای استقرار اعضای شورای مرکزی خانه احزاب خبر داد.

احمد شریف رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: مکانی برای استقرار احزاب در خیابان خیابان وحدت اسلامی چهارراه ابوسعید در نظر گرفته شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: مکانی که برای خانه احزاب در نظر گرفته شده بود، دو قسمت داشت که در گذشته فقط یک قسمت از این مکان به خانه احزاب داده شده بود، ولی به‌دلیل اینکه هم‌اکنون این ساختمان به‌صورت کامل در اختیار ما قرار گرفته است، اعضای شورای مرکزی خانه احزاب با تحویل آن از شهرداری تهران موافقت کردند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب در پاسخ به این پرسش که آیا این ساختمان همان محل سکونت سابق "شعبان بی‌مُخ" است که در گذشته به احزاب پیشنهاد شده بود، گفت: بله، ولی شعبان بی‌مُخ 5 سال قبل از انقلاب اسلامی این خانه را به شهرداری تهران فروخته بود.

شریف در پایان از تحویل این ساختمان ظرف چند روز آینده به اعضای شورای مرکزی خانه احزاب خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016