یکشنبه 25 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اصلاح‌طلبان هنوز برای لیست انتخاباتی به توافق نرسیده‌اند

مسوول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: این شورا در ارائه لیست نامزدهای اصلاح طلبان هنوز به اتفاق نظر کامل نرسیده و نسبت به ۷۰درصد لیست اجماع حاصل شده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، الهام فخاری اظهار کرد: شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان درمورد حدود ۳۰درصد لیست به اجماع نرسیده و فهرست هنوز تکمیل نشده است و باید به صورت ائتلافی توافق حاصل شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: مواردی است که باید روی آن‌ها توافق حاصل شود و تلاش بر این است که امشب لیست جمع بندی شود و مبنا بر اساس فرم ارزیابی و فرآیند (فام) بود.

مسوول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار داشت: تخصص فرد، سوابق اجرایی، پژوهشی، علمی، مطبوعاتی و اجتماعی نامزد‌ها برای قرار گرفتن در لیست ملاک و معیار بوده و فرم ارزیابی حاصل زحمات و کار یک تیم تخصصی بود که تخصص‌های مختلف از جمله جامعه‌شناسی در تدوین آن نقش داشتند.

فخاری با بیان اینکه لیست اصلاح طلبان لیست خوب و قابل دفاعی خواهد بود، گفت: انتخاب افراد در فهرست بنا به شرایط و گزینه‌های موجود تایید صلاحیت شده صورت گرفته و امیدواریم فهرست تا امشب نهایی می‌شود.

وی افزود: ممکن است در بین افراد انتخاب شده در فهرست جایگزینی هم صورت گیرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016