دوشنبه 26 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

توضیح ناجا درباره جمع‌آوری بنرهای هاشمی‌ رفسنجانی و برگزاری میتینگ‌ها


سعید منتظرالمهدی

سخنگوی ناجا در خصوص جمع‌آوری بنرها و پلاکاردهای تبلیغاتی آیت الله هاشمی رفسنجانی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری صبح امروز خود در واکنش به سخنان شب گذشته استاندار تهران درباره جمع آوری بنرهای تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن، به ایسنا گفت: در این روز پلیس با تعدادی بنر مجهول‌الهویه که مشخص نبود برای کجاست مواجه شد که این بنرها جمع‌آوری شده و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منتظر المهدی هم‌چنین درباره همایش ها و میتینگ‌های انتخاباتی نیز گفت: باید مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شود و کسانی که مجوز دریافت کرده‌اند باید موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

وی هم‌چنین درباره تخلفات انتخاباتی خاطر نشان کرد: پلیس با رصد فضای انتخاباتی موارد تخلف را به وزارت کشور و ... اطلاع می‌دهد.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه در روز انتخابات ۲۵۰ هزار مامور مسوولیت اصلی تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند، تاکید کرد: نیروی انتظامی تمامی تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی با شکوه با مشارکتی حداکثری به کار خواهد گرفت و آمادگی کامل برای پیشگیری از هرگونه کنش امنیتی را دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016