جمعه 30 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

احتمال آزادی بابک زنجانی

pelak501.jpg
وکیل بابک زنجانی ادعا کرد: قاضی دادگاه اعلام کرده که درخواست آزادی و لغو بازداشت موقت بابک زنجانی در حال بررسی است.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، رسول کوهپایه‌زاده گفت: هنوز ختم جلسه رسیدگی به پرونده موکلم از سوی دادگاه و قاضی اعلام نشده است. البته در روز آخر دادگاه لایحه ای ۸۵ صفحه ای به دادگاه ارائه کردم و خوش بین هستم چون دادگاه اقدام مناسبی برای کشف حقیقت انجام داده است و رای عادلانه ای صادر خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اینکه ۳۰ بهمن ماه رسید اما خبری از تسویه حساب زنجانی نشد، گفت: بگذارید فارغ از بحث های رسانه ای پرونده جلو برود. شاید در هفته های آینده بمب خبری داشته باشیم.

وکیل بابک زنجانی در مورد نتیجه درخواست لغو قرار بازداشت موکلش از دادگاه گفت: بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری، قبل از پایان ۲ سال بازداشت موقت متهم، درخواست لغو بازداشت ارائه شده و دادگاه تصمیم گیری می کند. با توجه به اینکه موکلم ۲ سال بازداشت موقت است این درخواست را ۹ دی ماه ارائه کردیم و قاضی هم در جلسه آخر در پاسخ به اظهارات بابک زنجانی مبنی بر اینکه می خواهم بدانم چه ایراد و مشکلی در این درخواست است گفت که در حال بررسی است. در هر حال همه چشم ها به این دادگاه خیره شده و نتیجه دادگاه می تواند الگویی برای تمامی محاکم باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016