جمعه 30 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سرلشگر فیروزآبادی برای جلب توریست خواستار احداث امامزاده های جدید شد

به گزارش رادیو فرانسه٬ رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سرلشگر حسن فیروزآبادی، برای جلب جهانگردان خارجی خواستار بهره گیری از آنچه "میراث معنوی جنگ" نامید، شد و گفت قرار است در هر نقطه ای از کشور که قربانیان جنگ هشت سالۀ ایران و عراق به خاک سپرده شده اند، یادمان هایی از قبیل مسجد و امامزاده ساخته شود که توسط هیئت امنا اداره خواهد شد.

سردار فیروزآبادی از این امام زاده ها و یادمان ها به عنوان نمادهای هنری کشور یاد کرد که در کنار میراث ملی، میراث معنوی جنگ محسوب شده و به گفتۀ سرلشگر فیروزآبادی نقش مهمی در جلب و جذب گردشگران خارجی به کشور خواهند داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سپس مدعی شد که این یادواره ها برای آن دسته از جهانگردانی که "به معنویت روی آورده اند و به آن ایمان دارند الهام بخش خواهند بود."

سرلشگر فیروزآبادی که این سخنان را در پایان نشست امروز هیئت امنای "بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس" در جمع خبرنگاران ایراد می کرد، همچنین توضیح داد : در این جلسه آئین نامه ای تصویب شد که به موجب آن در استان ها و شهرستان های ایران شوراهایی با عضویت امامان جمعه، استانداران و فرمانداران تشکیل خواهند شد که وظیفه شان سیاست گذاری و برنامه ریزی برای احداث امامزاده ها و مساجد جدید به عنوان یادمان های کشته شدگان گمنام یا غیرگمنام جنگ هشت سالۀ ایران و عراق خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016