یکشنبه 2 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
24 تیر» فائزه هاشمی: وقت عملی شدن سایر وعده هاست
7 اسفند» مصاحبه فائزه هاشمی با مجله فیگارو
پرخواننده ترین ها

توضیحات فائزه هاشمی درباره سفرش به آمریکا

4165729_619.jpg
فائزه هاشمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره سفر اخیر خود به آمریکا وحواشی ایجاد شده در مورد این سفر اظهارداشت: سفر من به آمریکا یک مسأله کاملا شخصی بود و رسانه‌ها نباید به این مسائل دامن بزنند.

وی سفرش به آمریکا قبل از انتخابات را خالی از هرگونه نگاه سیاسی دانست و گفت: سفر من به آمریکا چنین معنایی ندارد. اکنون اگر کسی بخواهد از آن سوی مرزها دستوری بگیرد، نیازی ندارد به آن کشورها سفر کند. چرا که وسایل ارتباطی به قدری پیشرفته شده که دیگر نیازی به چنین سفرهایی وجود ندارد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: انتساب واژه هایی مثل نفوذ به اصلاح طلبان توهم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سایت خودنویس هم در این باره نوشت، فائزه هاشمی، که از منظر عمومی، پیشروترین فرد خانواده رفسنجانی است، در سال‌های بعد از انقلاب بیشتر از برادران و خواهرانش، حتی مهدی، به سفر رفته است. او که معمولا دلایل سفر خود را اعلام نمی‌کند، در سال ۲۰۱۲ به اسم انجام فعالیت‌های مرتبط با المپیک لندن، سر از جلسه راستی‌آزمایی برادرش درآورد.

یک منبع هفته پیش به خودنویس گفت که فائزه هاشمی در آمریکا، مهمان خانواده‌ای است که فرزندشان در ایران زندانی است و علیزاده طباطبایی، وکیل مهدی هاشمی، وکالت او را نیز بر عهده گرفته است.

حضور فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایالات متحده همزمان با انتخابات نمی‌تواند بدون دلیل باشد. مهدی هاشمی، سال‌ها پیش به سردبیر خودنویس گفته بود که همه کارها در خانواده [هاشمی رفسنجانی] تقسیم شده است و هر کسی «مئیفه» خودش را دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016