یکشنبه 2 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ارتقاء صادق لاریجانی به مقام مرجعیت از سوی وکیل بابک زنجانی

rasoul-Koohpaiezadeh-sahamnews.jpg
وکیل بابک زنجانی، همان بسیجی دولت پاک دست که پس ازسرکوب خونین مردم در کودتای ۸۸ بیش از ۴ میلیارد یورو پول کشور حاصل از فروش نفت را به همراه صحابه پشت صحنه در دولت، نهادهای نظامی و امنیتی غارت کردند و تاکنون حاضر به پس دادن آن نشدند، در نامه ای گله آمیز پس از ذکر آنچه بر موکلش گذشته، شیخ صادق لاریجانی را به مقام مرجعیت ارتقا داد.

به گزارش «سحام»، رسول کوهپایه زاده، وکیل این متهم پرونده فساد نفتی نامه خود را چنین آغاز کرده است: «حضرت آیت الله العظمی آملی لاریجانی (دام عزه)». وی سپس در ادامه نامه خود به رئیس قوه قضاییه نوشته است: «در طول بیش از دو سال که از بازداشت موکل می‌گذرد، برخی اشخاص و جناح‌ها با تکیه بر سریر قدرت و استفاده از امکانات رسانه‌ای، هر چند به ظاهر شعار مبارزه با فساد و دفاع از حقوق بیت المال را سر می‌دهند ولی در سر سودای آن دارند که پرونده بابک زنجانی را پیراهن عثمان کرده تا اهداف خاص سیاسی خود را محقق سازند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکیل آقای زنجانی به عدم همکاری موکلش در بازپرداخت پول کشور و معرفی چهره‌های اصلی این فساد بزرگ اشاره نمی‌کند اما صادق لاریجانی که به خاطر اعمال نفوذ و پیگیری‌های غیر حقوقی‌اش موجب شد دو جوان به خاطر ۷۰ هزار تومان زور گیری ظرف کمتر از ۴۰ روز اعدام گردند را قاضی القضات عادلی می‌خواند!

کوهپایه زاده در ادامه تملق بی‌نظیرش می‌نویسد: «خداوند بزرگ را شاکر است که دستگاه معظم قضایی، تحت زعامت و ریاست حکیمانه آن فقیه عالیقدر و قاضی القضات عالم و عادل، همچنان با درایت، صلابت و استقلال کامل و عدم تأثیر پذیری از نهادهای قدرت و تمایلات جناح‌های سیاسی و به دور از هیجانات و التهابات سطحی و زود گذر جامعه، مطابق با اصول و موازین قانونی و شرعی عمل کرده و اجازه دخالت و تأثیرگذاری را به صاحب منصبان و قدرت پیشگان نخواهد داد و همچون گذشته، از استقلال قوه قضاییه که ضامن احقاق حقوق عامه و اجرای عدالت است، صیانت خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016