چهارشنبه 12 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دری نجف آبادی: نتیجه انتخابات به نفع نظام و کشور است

اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نتیجه انتخابات را به نفع آحاد جامعه، کشور و نظام اسلامی دانست و گفت: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در این فرآیند ملی به تثبیت رسید.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی افزود: ملت غیرتمند ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفندماه، حماسه ای به یادماندنی خلق کرد و عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه به جهانیان نشان داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: انتخابات هفتم اسفند در حالی بدون هیچ حادثه ای در کشور پهناور ایران اسلامی برگزار شد که در همسایگی ما برخی کشورها درگیر جنگ و نزاع هستند، که این مهم نشان از عظمت و اقتدار نظام اسلامی به رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب دارد و آحاد جامعه باید به دلیل وجود این امنیت ارزشمند شکرگزار باشند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه آحاد جامعه در انتخابات هفتم اسفندماه نقش آفرینی کردند، بیان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان، نظام اسلامی را تا ۱۰ سال آینده بیمه کرد.

وی در خصوص حاشیه سازی و تفرقه افکنی رسانه های غربی گفت: روحانیان از ابتدای قیام امام راحل همواره پشتیبان و حامی ایشان بوده اند و هیچگاه به ارزشهای نظام اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب بی وفایی نکرده اند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: رسانه های غربی با انعکاس اخبار و گزارش های دروغ و بی اساس سعی در ایجاد تفرقه بین روحانیان و مردم دارند اما هم ملت ایران اسلامی و هم جامعه روحانیان با هوشیاری، توطئه های دشمنان را به موقع شناسایی و خنثی می کنند.

وی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند که این حضور گسترده وظیفه مسئولان به خصوص منتخبان مردم را سنگین می کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید دست در دست دولتمردان داده و برای ارتقاء سطح معیشتی و توان اقتصادی مردم تمهیدات کاربردی بیندیشند.

وی اضافه کرد: ظرفیت های صنعتی عظیمی در نقاط مختلف کشور به خصوص استان مرکزی وجود دارد که به دلیل سوء مدیریت ها و واگذاری های غلط به تعطیلی کشیده شده اند که می طلبد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با همکاری دولت نسبت به ساماندهی این کارخانه های صنعتی تلاش کنند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید بازی های سیاسی را کنار گذاشته و بیشتر از اینکه به فکر منافع طیف و جناح خاصی باشند برای آبادانی همه نقاط کشور، ایجاد اشتغال و ارتقاء سطح معیشتی مردم تلاش کنند.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص آیین های آخر سال به خصوص چهارشنبه سوری نیز گفت: نیروی انتظامی باید نظارت خود را در این خصوص گسترش داده تا حوادث ناگوار و جبران ناپذیر در استان اتفاق نیفتد.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود هفته منابع طبیعی را بهترین فرصت برای نهادینه ساختن فرهنگ درختکاری عنوان کرد و گفت: آحاد جامعه باید در این فرایند ارزشمند و همچنین حفظ و نگهداری فضای سبز، با دستگاه های مربوطه مشارکت گسترده داشته باشند.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دو هفته یک بار در روزهای چهارشنبه برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016