چهارشنبه 12 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

جواد لاریجانی: رای دادن کسانی که با نظام قهر کرده بودند٬ پیروزی نظام بود


محمدجواد لاریجانی

دیگربان ـ محمدجواد لاریجانی٬ رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفته رای دادن کسانی که با نظام «قهر» کرده بودند در هفتم اسفندماه از «ویژگی جالب» این دوره از انتخابات بود و نشانه «پیروزی» نظام است.

آقای لاریجانی این مطلب را در واکنش به شرکت میرحسین موسوی در انتخابات و اراده مهدی کروبی برای شرکت در انتخابات هفتم اسفند بیان کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی گفته «انتخابات اخیر ویژگی جالبی داشت که همه گروه‌های سیاسی ورود پیدا کردند حتی کسانی که یک وقتی حالت قهر داشتند در انتخابات حضور پیدا کردند و این پیروزی بزرگ برای نظام است.»

لاریجانی افزوده «انتخابات ۷ اسفند جلوه مهمی از دموکراتیک بودن نظام جمهوری اسلامی است و البته دنیا فهمیده ملت ایران یک تجربه بزرگ داشته و به نظام خود پایبند است.»

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه هفتم اسفند در ایران برگزار شد و براساس اعلام وزارت کشور ۶۲ درصد واجدان شرایط در این دوره از انتخابات شرکت کردند.

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد نیز در این دوره از انتخابات شرکت کردند و مهدی کروبی نیز علیرغم اعلام آمادگی٬ موفق نشد در انتخابات شرکت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016