شنبه 22 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

جزئيات پروازهای جدید بریتیش ایرویز، ایرفرانس و لوفت هانزا به ایران

british-airways334.jpg

به گزارش صدای آمریکا ایران و بریتانیا در مورد ۴۲ پرواز مسافرتی هفتگی میان دو کشور توافق کردند.

تلویزیون دولتی ایران در گزارش روز پنجشنبه خود در این باره یادآور شد که مقام های خدمات هوایی کشوری تهران و لندن توافق کرده اند که هر یک از دو کشور هفته ای ۲۱ پرواز مسافرتی به کشور مقابل داشته باشد.

در مورد هواپیماهای باری هیچ محدودیتی در نظر گرفته نشده است.

بریتیش ایرویز از ماه ژوئیه پروازها ی مسافرتی به تهران را از سرمی گیرد.

دسامبر ۲۰۱۵ نیز شرکت هواپیمایی ایرفرانس گفت از ماه آوریل، حدود یک ماه دیگر، پس از گذشت هفت سال پرواز ها به تهران را از سر می گیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هما و لوفت هانزا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
تفاهم ناهم همکاری های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) و گروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا در پنج زمینه فنی، بازرگانی، سیستم ها و نرم افزارهای هوانورد، عملیات ناوبری هوایی و تجدید ساختار با حضور وزیر راه و شهرسازی به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، هیأتی از گروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا دیروز(چهارشنبه) با حضور در وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه مشترکی با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) امضا کرد.

این تفاهم نامه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بین فرهاد پرورش مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) و «هری هومیستر» مدیر گروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا به امضا رسید و قرار است همکاری های دو جانبه در پنج زمینه فنی، بازرگانی، سیستم ها و نرم افزارهای هوانورد (Aviation It system)، عملیات ناوبری هوایی و تجدید ساختار باشد.

بخش فنی شامل همکاری های گسترده در حوزه تعمیرات و نگهداری هواپیما و بخش بازرگانی نیز شامل همکاری طرفین در حوزه انتقال مسافر و بار خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016