سه شنبه 25 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سعودی: هواداران حزب الله لبنان در شبکه‌های اجتماعی تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند

دبی-العربیه.نت فارسی - وزارت کشور سعودی روز سه شنبه ۱۵ مارس اعلام کرد، این وزارت قانونی را صادر کرد که به موجب آن هواداران، همفکران و تامین کنندگان مالی حزب الله لبنان حتی در دایره شبکه های اجتماعی در اینترنت را تحت پیگرد قانونی قرار خواهند داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گفته وزارت کشور سعودی این قانون در چارچوب اجرای برخورد با گروههای تروریستی که حزب الله لبنان در صدر فهرست آنها قرار دارد، تصویب شده است.

به موجب این قانون هر کس در هر مکان و منزلتی در کشور پادشاهی سعودی که با حزب الله لبنان در ارتباط باشد تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت و با او به عنوان یک جنایتکار تروریست برخورد خواهد شد.

طبق این قانون جدید همه شهروندان سعودی یا کسانی که در این کشور مقیم هستند، در صورت تماس، ارتباط، همکاری یا عضویت در شبکه تروریستی حزب الله لبنان تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

به موجب این قانون تمام کسانی که در رسانه ها، سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی یا از طریق نشریات و غیره از این حزب پشتیبانی کنند، نیز از طریق قانونی مجازات خواهند شد.

این قانون همچنین تاکید کرد، تمام کسانی که به حزب کمک مالی بکنند چه در سطح شرکت ها و چه در سطح افراد یا موسسه های خیریه به اشد مجازات روبرو خواهند شد.

وزارت کشور با استناد به بیانیه اخیر کشورهای شورای همکاری خلیج و نیز اتحادیه عرب که حزب الله لبنان را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد، تصویب کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016