سه شنبه 25 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

هشدار دوباره آمریکا برای سفر به ایران

وزارت امور خارجه آمریکا هشدار تازه‌ای درباره سفر به ایران صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: از آنجایی که خطرات دستگیری و بازداشت شهروندان آمریکایی به ویژه شهروندان دارای تابعیت دوگانه در ایران همچنان بالا است، شهروندان آمریکایی باید از سفر به این کشور پرهیز کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



این بیانیه جدید که روی پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت امور خارجه آمریکا قرار گرفته است، جایگزین بیانیه‌ای می‌شود که 29 ژانویه سال 2016 درخصوص هشدار به شهروندان آمریکایی برای سفر به ایران صادر شده بود.

وزارت خارجه آمریکا همچنین در بیانیه خود خاطرنشان کرده که اداره هوانوردی فدرال نیز به هواپیماهای مسافربری آمریکا درباره پرواز بر فراز حریم هوایی ایران هشدار داده است.

در این بیانیه ادعا شده است: باوجود دست‌یابی آمریکا و ایران به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) برای رفع نگرانی‌ها درباره برنامه هسته‌ای ایران، این کشور آزار، دستگیری و بازداشت شهروندان آمریکایی، به ویژه شهروندان دارای تابعیت دو گانه را ادامه داده است و عناصر متعددی در ایران همچنان در برابر آمریکا موضع خصمانه دارند.

وزارت امور خارجه آمریکا هشدار داده است: دولت هیچ روابط دیپلماتیک و کنسولی با جمهوری اسلامی ایران ندارد و بنابراین نمی‌تواند به شهروندان آمریکایی در ایران خدمات کنسولی معمول را ارائه دهد و از آن‌ها محافظت کند.

واشنگتن در بخش دیگری از این بیانیه، دولت ایران را به سرکوب اقلیت‌های قومی و مذهبی متهم کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016