جمعه 28 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دورخیز میلیاردرهای ایرانی برای املاک لوکس لندن

C659BC76.jpg
رادیو فردا - سرمایه‌داران ایرانی به زودی رقابت با همتایان عرب خود بر سر آپارتمان‌ها و ویلاهای گران‌قیمت لندن را آغاز می‌کنند.

این پیش‌بینی را بنگاه معاملات ملکی راکستون در پایتخت بریتانیا انجام داده است.

سایت های انگلیسی زبان از جمله اینیپندنت مقالاتی در مورد دورخیز میلیاردرهای ایرانی برای املاک لوکس اروپا منتشر کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این بنگاه که یک زن ایرانی‌تبار به نام بکی فاطمی مالکیت آن را بر عهده دارد و در کار خرید و فروش املاک گران‌قیمت است، در گزارشی پیش‌بینی کرده که در دو سال آینده، متقاضیان ایرانی املاک لوکس لندن ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کنند.

راکستون معتقد است که سرمایه‌داران ایرانی حالا با برداشته شدن نسبی تحریم‌ها، چشم بیشتری به بازار جذاب املاک در مناطق مختلف جهان خواهند داشت.

به پیش‌بینی این بنگاه معاملات ملکی، ایرانیانی با دارایی حداقل ۳۰ میلیون دلار، در پنج تا ۱۰ سال آینده تا شش میلیارد پوند بریتانیا (حدود هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار آمریکا به نرخ برابری روز) برای خرید املاک در چهارگوشه جهان هزینه خواهند کرد.

به جز لندن، مناطق فرح‌بخش جنوب فرانسه، سوییس، آلمان و دوبی، دیگر اهداف عمده این دسته از ایرانیان خواهند بود.

ایرانیان علاقه‌مند به پایتخت بریتانیا از یک میلیون تا ۳۰ میلیون پوند برای خرید املاک در این شهر کنار گذاشته‌اند.

بکی فاطمی می‌گوید که لندن در صدر شهرهای مورد علاقه سرمایه‌داران ایرانی برای خرید ملک است؛ سرمایه‌دارانی که به گفته راکستون، شامل اشخاص حقیقی و خانواده‌ها، سرمایه‌گذاران حرفه‌ای، شرکت‌های خصوصی و اشخاص و نهادهای وابسته به حکومت یا شبه حکومتی، اصلی‌ترین آنها خواهند بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016