دوشنبه 2 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

پس از نام‌گذاری سال ۹۵ از سوی خامنه‌ای، افزایش فشار بر روحانی درباره اقتصاد مقاومتی

در دومین روز از سال جدید٬ حملات و فشار‌های محافظه‌کاران به دولت حسن روحانی به منظور اجرای دستور علی خامنه‌ای درباره طرح «اقتصاد مقاومتی» افزایش یافته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی خامنه‌ای روز گذشته در پیام نوروزی خود بی‌آنکه نامی از دولت یازدهم ببرد٬ سال ۱۳۹۵ را سال «اقتصاد مقاومتی٬ اقدام و عمل» نام‌گذاری کرد و خواستار اجرای عملی این طرح شد.

از روز گذشته تاکنون رسانه‌های محافظه‌کار انتشار گفت‌و‌گو‌ها و یادداشت‌های انتقادی در این خصوص را آغاز کرده و تلاش می‌کنند دولت یازدهم را وادار به اجرای این طرح کنند.

سخنگوی دولت نیز روز گذشته اعلام کرده که این طرح در دستور کار هیات دولت قرار دارد٬ اما محافظه‌کاران می‌گویند مقام‌های دولتی در این زمینه تنها شعار می‌دهند.

خامنه‌ای به همراه گروهی از محافظه‌کاران از رویکرد دولت حسن روحانی به غرب و «بی‌توجهی» به توان داخلی انتقاد دارند و این مساله را بارها در سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌های خود اعلام کرده‌اند.

دور تازه این حملات و فشار‌ها از روز گذشته آغاز شده و خبرگزاری‌های تسنیم٬ فارس و برخی سایت‌های محافظه‌کار ده‌ها مصاحبه و مطلب از نمایندگان مجلس منتقد دولت در این زمینه منتشر کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016