دوشنبه 2 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رئیس پلیس راهور ناجا: ۷درصد درآمد تولید ناخالص ملی کشور در تصادف ها از بین می رود

قزوین - ایرنا - رئیس پلیس راهور ناجا گفت: براساس پژوهش های به عمل آمده توسط مسئولان پژوهشی در مجامع علمی که با مشارکت پلیس و دانشگاه شهید بهشتی در سال ۹۲ به دست آمد، ۷ درصد درآمد تولید ناخالص ملی کشور در تصادف ها از بین می رود.

به گزارش ایرنا، سردار تقی مهری روز دوشنبه که برای آغاز دومین رزمایش طرح نوروزی نیروی انتظامی به قزوین سفر کرده بود، تاکید کرد: هدررفت چنین سرمایه هایی بی شک خسارت های زیادی را به خانواده ها و اقتصاد کشور وارد می آورد که جبران آن به طور قطع غیرممکن خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی، حضور گسترده همه کارکنان ناجا در بخش های ترافیکی و انتظامی، برخورد قاطع با تخلف های حادثه ساز و برخورد محترمانه پلیس با کسانی که در معابر تردد می کنند از جمله سه راهبرد پلیس راهور در تعطیلات نوروزی می باشد.

سردار مهری در ادامه واژه ایثار را بهترین عنوان برای نیروهای امدادی و خدمات رسان در این روزهای سال دانست و اضافه کرد: در طول تعطیلات نوروزی که بیشتر هموطنان ما در کنار خانواده های خود به سر می برند و یا در سفر هستند، نیروهای خدمتگزار ما برای برقراری نظم و امنیت و امداد و نجات جاده ای در تلاشند تا شهروندان و مسافران با آرامش و اطمینان خاطر به سفرهای خود بپردازند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که پلیس در روزهای تعطیلات نوروز با آن روبرو است، سفرهای برون شهری است که ما را بر آن می دارد تا با برنامه ریزی های مناسب و براساس شرایط اقلیمی و جغرافیایی بهترین خدمات را به شهروندان خود ارایه دهیم.

سردار مهری، موقعیت استراتژیک و راهبردی راه های استان قزوین را که کریدور شمال و شمال غرب کشور به پایتخت متصل می سازد را یادآور و خاطرنشان کرد: به لحاظ ترافیکی و تردد، این استان یکی از پنج استان مهم کشور است و جاده های آن نیز برای پلیس راهور همواره از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در نخستین روز تعطیلات نوروزی این استان هیچ تلفات جاده ای نداشته، افزود: این مهم بیانگر حضور خوب و آماده نیروهای امدادی و خدمات رسان در کنار پلیس بوده است.

براساس این گزارش، دومین رزمایش طرح زمستانی دستگاه ها و سازمان های امداد و نجات استان قزوین روز دوشنبه با حضور رئیس پلیس راهور ناجا، فرمانده انتظامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین در عوارضی شماره ۲ آزاد راه قزوین - زنجان برگزار شد.

هفت پاسگاه و هفت ایستگاه ثابت پلیس راه به همراه ۷۰ تیم گشتی و ۲۰۰ نیرو در تعطیلات نوروزی امسال وظیفه حفاظت و ایمنی راه های استان را در طول تعطیلات نوروزی برعهده دارند.

استان قزوین دارای شش هزار و ۶۷۱ کیلومتر راه است که ۲۱۷ کیلومتر آن آزادراه، ۲۶۷ کیلومتر بزرگراه، یک هزار و ۳۶۷ کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و ۸۲۰ کیلومتر راه روستایی می باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016