سه شنبه 3 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی: در هر یک ساعت یک فوتی در جاده‌های کشور داشته‌ایم


اسکندر مؤمنی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تاکنون ۱۶۹ نفر در تصادفات جاده‌ای جان باخته‌اند، افزود: متأسفانه در ایام تعطیلات نوروزی تاکنون به‌طور متوسط در هر یک ساعت یک فوتی در جاده‌های کشور داشته‌ایم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس راهور ناجا، سردار اسکندر مؤمنی در حاشیه بازدید از محور هراز که سردار مهری رئیس پلیس راهور نیز او را همراهی می‌کرد، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته لغزندگی جاده‌ها عامل ۲۲ درصد تصادفات بوده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون ۱۶۹ نفر در تصادفات جاده‌ای جان باخته‌اند، افزود: متأسفانه در ایام تعطیلات نوروزی تا کنون به‌طور متوسط در هر یک ساعت یک فوتی در جاده‌های کشور داشته‌ایم.

مؤمنی رعایت نکردن موارد ایمنی و راهنمایی و رانندگی را از علل فوت هموطنان خواند و ابراز امیدواری کرد آمار فوتی‌ها تا پایان تعطیلات روند کاهشی داشته باشد.

وی همچنین از توجه مردم به کاهش سرعت رانندگی در حین سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: مردم به توصیه‌های پلیس درباره کاهش سرعت در حین رانندگی توجه کرده‌اند و این خود باعث جلوگیری از وقوع درصد زیادی از حوادث رانندگی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016