سه شنبه 10 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دلیل بازداشت مدیر برنامه‌های دونالد ترامپ

trmpcmpnmngr.JPG
رادیو فردا - پلیس آمریکا اعلام کرد که مدیر برنامه‌های دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری، روز سه‌شنبه ۱۰ فروردین در فلوریدا بازداشت و اتهام ضرب و جرح یک خبرنگار به وی تفهیم شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، کوری لواندوفسکی متهم شده که روز هشتم مارس در جریان کمپین دونالد ترامپ به عمد بازوی خانم میشله فیلدز، خبرنگار سابق سایت خبری «بریتبرت» را کشیده و زخمی کرده است.

بر اساس تصاویر ویدئویی منتشره، این خبرنگار در حال سوال کردن از آقای ترامپ بود که مورد حمله لواندوفسکی قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای ترامپ در این زمینه واکنش نشان داده و در بیانیه‌ای گفته است: «آقای لواندوفسکی کاملا بری از این اتهام است. او بی‌گناه تشخیص داده خواهد شد و منتظر روز دادگاهش می‌مانیم. او کاملا مطمئن است که تبرئه خواهد شد».

قرار است مدیر برنامه‌های دونالد ترامپ روز چهارم مه در دادگاه حاضر شود.

گردهمایی آقای ترامپ در سراسر ایالات متحده با آشوب و زدوخوردهای فیزیکی بین معترضان و هوادارانش یا با نیروهای امنیتی همراه بوده است.

کوری لواندوفسکی به ضرب‌وجرح خفیف متهم است که تعریف آن بر اساس قانون ایالت فلوریدا، تماس عمدی یا ضربه به شخصی بدون رضایت اوست. در صورتی که وی محکوم شود، حداکثر یکسال زندان یا هزار دلار جریمه برای او در نظر گرفته خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016