دوشنبه 30 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

محسن رضایی: عربستان از شرارت به دیوانگی رسیده است

دیگربان ـ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشتی کوتاه در صفحه اینستاگرام خود نوشت که «عربستان از مرز شرارت عبور کرده و به مرز دیوانگی رسیده» و «باید تنبیه» شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای رضایی این مطلب را در واکتش به بیانیه «ضد ایرانی» سازمان همکاری‌های اسلامی نوشته و افزوده «در تاریخ این اجلاس چنین اهانتی به ایران نشده بود.»

وی نوشته «رفتار عربستان سعودی از مرز شرارت به مرز دیوانگی رسیده است و اگر این دیوانه شرور تنبیه نشود، این اهانت‌ها ادامه خواهد داشت.»

برخی از فرماندهان سپاه و محافظه‌کاران از سیاست دولت حسن روحانی در برخورد با عربستان سعودی انتقاد دارند و خواستار اتخاذ سیاستی «محکم‌تر» در مواجهه با ریاض هستند.

روابط تهران و ریاض در پی تحولات یمن٬ بحرین٬ سوریه و عراق تیره‌تر از گذشته شده و طرفین یکدیگر را متهم به دخالت در امور کشور‌های مذکور می‌کنند.


فیروزآبادی زیرآب این روحانی را به خاطر چلوکباب زد!


تصاویر بازیگر زن ایرانی آزاده صمدی


واکنش‌ها به تجاوز و قتل دختر افغان در ورامین


تصاویری از دور برگشت لیگ قایقرانی بانوان


تزیین ماشین عروس یک طلبه


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016