جمعه 10 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سعید جلیلی: اسناد اهداف هسته‌ای دشمن را منتشر می‌کنم

دیگربان ـ سعید جلیلی٬ نماینده علی خامنه‌ای در شورای عالی امنیت ملی با انتقاد از سیاست خارجی دولت حسن روحانی گفته «در دفاع از حق یک ملت برد - برد معنا ندارد» و در آینده اسناد و مدارکی در این زمینه منتشر خواهد کرد.

آقای جلیلی افزوده که «امروز دشمن اهرم تحریم را در دست گرفته و دائم بهانه تراشی می‌کند» و برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کند «اندیشه خود باوری و خدا محوری را در این مردم از بین ببرد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی هدف آن‌ها از طرح برجام ۲ و برجام ۳ این است که از انرژی هسته‌ای به «هسته انرژی» برسند که‌‌ همان «ایمان و وحدت است و از این مساله نگران هستند.»

جلیلی اضافه کرده «هدف دشمن نابودی تفکر اسلامی با فسیل‌های غرب زده و نداشتن اندیشه خودباوری است که با برجام ۲ و برجام ۳ می‌خواهد منابع ملت را خالی کنند که هجمه آن‌ها نشان از استیصال دارد.»

مذاکره کننده سابق هسته‌ای ایران در سخنان خود از ادبیات نام آشنای محافظه‌کاران مبنی بر پر کردن قلب رآکتور هسته‌ای اراک با «سیمان» سخن به میان آورده و گفته با این وجود تحریم‌ها لغو نشده است.

سعید جلیلی از اواخر سال گذشته انتقاد‌ها و اعتراض‌های خود از توافق‌نامه برجام را گسترش داده و در تازه‌ترین سخنرانی خود وعده از انتشار اسنادی در این زمینه داده است.


تصویری: پیدا و پنهان وضعیت زنان در عربستان


واکنش مردم به دوستی مرد مسلمان و یهود


سوالی که صادق زیبا کلام نتوانست جواب دهد!


تصویری: از محسن رضایی در مراسم عروسی فرزند تا ویزای ایران در عهد قاجار


فیلم درگيرى در جلسه سخنرانى نامزد فهرست اميد از حوزه تبريز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016