یکشنبه 12 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

لیست تغییرات کابینه روی میز روحانی

73676.jpg
پیشنهادات کمیته‌ی تحول کابینه از هفته‌ی پیش در دست رییس جمهور است برای ترمیم، ارتقا، تغییر و جابجایی‌هایی در کابینه‌ی دولت یازدهم در پایان کار مجلس نهم و آستانه‌ی تشکیل مجلس دهم.

خبرنگار انصاف نیوز در گزارشی تکمیلی [لینک] خبر داد که این کمیته از یک ماه پیش زیر نظر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور تشکیل شده بود تا عملکرد وزارتخانه‌ها و سازمان‌های زیر نظر ریاست جمهوری را بررسی کند.

پیشنهادات کمیته‌ی تحول هفته‌ی پیش در اختیار دکتر روحانی رییس‌جمهور قرار گرفته و او باید درباره‌ی تحولات پیشنهادی تصمیم بگیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در لیست افراد پیشنهادی در این تحول که شامل ترمیم، تغییر و جابجایی و ارتقا می‌شود، این اسامی به چشم می‌خورد: محمد نهاوندیان (رییس دفتر رییس جمهور)، حسام الدین آشنا (مشاور کنونی فرهنگی رییس جمهور)، مسعود سلطانی‌فر (رییس فعلی سازمان گردشگری)، علی اصغر مونسان (مدیرعامل منطقه‌ی آزاد کیش)، رضا صالحی امیری (رییس سازمان اسناد و کتابخانه‌ملی) و مرتضی بانک (معاون کل نهاد ریاست جمهوری) و اکبر ترکان (دستیار رییس جمهور).

نام برخی اسامی کلیدی تحول پیش رو، در بالا نوشته نشده است.

747روز گذشته انصاف نیوز خبر داده بود که سه وزارتخانه‌ی «صنعت، معدن و تجارت»، «ورزش و جوانان» و «آموزش و پرورش» به زودی دچار تغییر وزیر خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016