پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ذوالنور: حرف‌های روحانی عوام‌فریبی است


مجتبی ذوالنور

دیگربان ـ مجتبی ذوالنور٬ مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه اظهارات حسن روحانی در ارتباط با ضرورت حفظ «کرامت انسانی» را نوعی «عوام‌فریبی» دانسته است.

ذوالنور گفته که این سخنان «نه با مبانی دینی و نه با سوگندی که مسئولان نظام خورده‌اند٬ همخوانی دارد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به واکنش دولت در مقابل راه‌اندازی «گشت‌های نامحسوس اخلاقی» هم گفته «این اظهارات {روحانی} امنیت روانی جامعه را تهدید می‌کند.»

به گفته ذوالنور «مسئولان و افرادی که به قدرت دسترسی دارند اگر وظیفه خود را در قبال امر به معروف و نهی از منکر انجام نمی‌دهند حق ندارند جلوی سایرین را بگیرند.»

این روحانی محافظه‌کار اضافه کرده «این اقدام دولت سیاست زدگی و سیاسی کاری است برای اینکه قشر محدود و خاص جامعه را به دنبال سر خود بکشانند.»

راه‌اندازی گشت نامحسوس پلیس در ایران با واکنش‌های متفاوتی موجه شده و حسن روحانی نیز به طور تلویحی با آن مخالفت کرده است.

محمد سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه هم در واکنش به اظهارات روحانی گفته «کسانی که مطرح‌ می‌کنند کرامت مردم بر دین مقدم است پذیرفتی نیست.»


فوت ناگهانی مجری صدا و سیما + ویدئو


واکنش مینو خالقی به انتشار تصاویرش در فضای مجازی


افتتاح اولین شعبه نمایندگی برند لوکس ورساچه در تهران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016