شنبه 18 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ولایتی: بشار اسد خط قرمز ایران است

مشاور بین الملل مقام معظم رهبری در سفر به بیروت و در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی لبنان تاکید کرد: ایران از تمامیت ارضی و حفظ ساختارهای قانونی عراق حمایت می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اکبر ولایتی که به منظور شرکت در نشست شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، سخنرانی در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت، کمیته مساعی حمیده و ملاقات با برخی مقامات لبنانی و از جمله دیدار با دبیر کل حزب الله لبنان به این کشور سفر کرده است در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی الاتحاد گفت : معتقدم که رییس جمهور سوریه توانسته است در برابر تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری در منطقه با حمایت محور مقاومت به خوبی ایستادگی کند و توسط مردم و ملت خود، دولت قانونی را در جریان یک انتخابات تشکیل داده و بی تردید بشار اسد خط قرمز جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

وی در خصوص مسایل عراق نیز تصریح کرد: موضوعات داخلی این کشور باید توسط مردم و دولت خود عراق مورد تصمیم گیری قرار گیرد تا دموکراسی نو پای این کشور محفوظ بماند و جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و حفط ساختارهای کشور حمایت خواهد کرد.


تناقض بین شعار مرگ بر آمریکا و این تصاویر در تهران


تصاویر گلشیفته فراهانی و آدام درایور در فیلم "پاترسن"


گزارش تصویری از ایستگاه بخشش در مترو


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016