سه شنبه 21 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
20 اردیبهشت» جمهوری اسلامی در باتلاق سوریه
18 اردیبهشت» اسارت و تلفات سنگین نیروهای ایرانی در حومه شهر حلب
پرخواننده ترین ها

جزئياتی از پرسنل اسیر شده‌ سپاه در خان‌طومان - سوریه

66172.jpg

اسماعیل کوثری، رئیس کمیته دفاعی مجلس ایران، از اسیر شدن ۵ یا ۶ ایرانی "مدافع حرم" در درگیری‌های اخیر در منطقه خان طومان سوریه خبر داده است.

به گزارش بی بی سی ، محمدصالح جوکار، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ام هم اسیر شدن تعدادی از نیروهای ایرانی در خان طومان حلب را تأیید کرده است.

سخنگوی سپاه استان مازندران روز شنبه ۱۸ اردیبهشت از کشته شدن ۱۳ نفر از نیروهای سپاه و زخمی شدن ۲۱ نفر دیگر در درگیری‌های خان‌ طومان خبر داد، اما درباره اسیر شدن نیروهای ایرانی اظهار نظری نکرد.

پیشتر خبرگزاری فارس به نقل از منابع خود گزارش داده بود که سه نفر در خان طومان اسیر شده‌اند که دو نفر آنان از نیروهای دولتی سوریه و یک نفر افغان و از لشکر فاطمیون بوده است.

آقای کوثری کشته شدن ۱۳ ایرانی را در درگیری‌های خان طومان تایید کرده اما تعداد مجروحان را ۱۸ نفر اعلام کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای جوکار گفته است که آمار دقیقی درباره تعداد تلفات این حمله وجود ندارد و اخبار مربوط به کشته شدن "تعداد بسیاری از ایرانیان" در خان طومان را جنگ روانی رسانه‌های غربی خوانده است.

اسماعیل کوثری آمریکا و عربستان را به حمایت از گروه‌های مهاجم در خان طومان متهم کرده و گفته است که این حمله در حالی انجام شده که طبق توافق آتش‌بس "نباید هیچ گلوله ای ما بین دو طرف شلیک می شد".

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران هم امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت هشدار داد که ایران با همراهی روسیه، سوریه و حزب‌الله به حمله خان طومان پاسخ خواهد داد.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم گفته است که مخالفان بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، با حمایت نیرو‌های ترکیه و عربستان سعودی و در شرایط آتش‌بس به صورت غافلگیرانه به نیروهای سوری و مستشاران ایرانی حمله کرده‌اند و منطقه خان‌طومان را گرفته‌اند.


پروفسور دكتر دكتر دكتر فريدون بوداغى!


لب‌خوانی اقشار مختلف مردم از اثر جاودان "مرغ سـحر" محمدرضا شجریان


دیزنی لند از نوع جمهوری اسلامی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016