چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

مرگ فرمانده تکاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران



رادیو زمانه ـ روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سردار محمد ناظری، فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران بامداد امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت در حین انجام مأموریت در منطقه نازعات «به یاران شهیدش پیوست».

منطقه نازعات به مجموعه چهار جزیره مهم تنب بزرگ، تنب کوچک، ابوموسی و جزیره سیری، در نزدیکی جزیره‌ قشم‌ واقع در جنوب ایران گفته می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نیروی دریایی سپاه پاسداران درباره علت مرگ این فرمانده یگان تکاوریِ خود چیزی نگفته است. اما خبرگزاری مهر و سایت مشرق نوشته‌اند مرگ محمد ناظری بر اثر سکته قلبی بوده است.

مشرق نوشت او شب گذشته سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت درگذشت و مهر نوشت او صبح ۲۲ اردیبهشت‌ماه در اثر ایست قلبی و در بیمارستان جان باخته است.

خبرگزاری فارس هم در این باره نوشت: «سردار ناظری که شب گذشته به مناسبت روز پاسدار در بندر لنگه سخنرانی داشته بعد از این مراسم و در مسیر جزیره فارو دچار عارضه قلبی شده و به رحمت خدا رفته است.»

محمد ناظری از فرماندهان قدیمی نیروی دریایی سپاه بود و در جنگ هشت ساله ایران و عراق نیز شرکت داشت.

او در یگان هوابرد و ناوگروه‌های اعزامی یگان تکاوری «اباعبدالله» (ندسا) برای تأمین تردد کشتی‌ها و شناورهای جمهوری اسلامی در خلیج عدن نیز فعالیت کرده بود و در آموزش نیروهای تکاور نیروی دریایی سپاه نقش داشت.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران ۱۱ روز پیش نیز از کشته شدن سرهنگ دوم پاسدار حسن اکبری یکی از افسران «سپاه ولی امر»، نیروی ویژه حفاظت از رهبر جمهوری اسلامی خبر داده بود.


پروفسور دكتر دكتر دكتر فريدون بوداغى!


لب‌خوانی اقشار مختلف مردم از اثر جاودان "مرغ سـحر" محمدرضا شجریان


دیزنی لند از نوع جمهوری اسلامی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016