چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
21 اردیبهشت» سفیر هند: بابك زنجانی هیچ پولی در هند ندارد
19 اردیبهشت» پورمحمدی: اعدام بابک زنجانی، پول نمی‌شود
پرخواننده ترین ها

رئیس سازمان زندان ها: بابک زنجانی همچنان در انفرادی است


بابک زنجانی

رییس سازمان زندان ها توضیحاتی را درباره بابک زنجانی و نسرین ستوده و شعار امسال سازمان زندان ها ارایه داد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اصغر جهانگیر در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران درباره اولویت های کاری این سازمان در سال ۹۵ گفت: کاهش جمعیت کیفری به جد پیگیری می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: شعار امسال ما زندان پاک حق هر زندانی، است. از تخلفات داخل زندان مانند ورود اشیا ممنوعه و مواد مخدر جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه علی رغم پیگیری ها اعتبار لازم برای تهیه بادی اسکنر نداشتیم، امیدواریم با کمک دولت و مجلس این مشکل حل شود.

او افزود: ما باید اشتغال را در زندان واقعی کنیم.

جهانگیر در خصوص اظهارات نسرین ستوده مبنی بر تلاش برای رهایی تعدادی از زندانیان محکوم به قصاص گفت: بدون هماهنگی با قوه قضائیه چنین امکانی وجود ندارد، ضمن اینکه تا کنون چنین درخواستی نشده است.

جهانگیر در خصوص بابک زنجانی نیز گفت: وی همچنان در انفرادی است ولی با برخی مقامات قضایی ملاقات هایی در رابطه با بازگرداندن پول هایش داشته است.

وی افزود: ما در تلاشیم بازدید نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری را از زندان ها تسهیل کنیم تا اعتبارات لازم را در اختیار ما بگذارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016