سه شنبه 4 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حمله نیروی انتظامی به "منازل مجردی" استان سمنان

ایرنا - معاون عملیاتی فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری 97 نفر که 10 نفر آنان زن هستند در اجرای طرح 48 ساعته پاکسازی منازل مجردی آلوده در استان سمنان خبر داد.

سرهنگ سیدمجتبی اشرفی به ایرنا گفت : در مدت 48 ساعت اجرای این طرح از 53 خانه مجردی "آلوده" که عملیات شناسایی آن ها چند ماه قبل صورت گرفته بود، بازدید شد.

اشرفی تصریح کرد: در این بازدید 97 نفر که 10 نفر آنان زن هستند دستگیر و بازجویی قرار گرفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی به کشف مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی ، تعدادی تجهیزات دریافت از ماهواره و دیگر اقلام غیرمجاز در همین خصوص اشاره و خاطرنشان کرد : چهار دستگاه وسیله نقلیه متهمان نیز توقیف شد.

وی وجود منزل مجردی آلوده را از عوامل موثر در فرآیند وقوع جرایم مختلف به ویژه سرقت برشمرد و افزود : این منازل ، مکان مناسبی برای ترسیم نقشه جرم، استعمال موادمخدر، نگهداری اموال مسروقه و اجتماعی برای مجرمان به شمار می رود .

این مسئول انتظامی با تاکید بر تداوم این گونه طرح های پیشگیرانه در سال جاری از عموم شهروندان خواست تا هر گونه اطلاعات خود را از حضور مشکوک افراد را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016