چهارشنبه 5 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اژه‌ای رییس شورای نظارت بر صدا و سیما شد

14143429868.jpg
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با نظر اعضای شورا، رییس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در جلسه 417 روز چهارشنبه شورای نظارت، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای با نظر اعضای شورا، به‌عنوان هشتمین رییس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



محسنی اژه ای 29 اردیبهشت ماه سال جاری با حکم رییس قوه قضاییه به‌عنوان نماینده جدید این قوه در شورا معرفی شد.

محسنی اژه‌ای در این جلسه با تشکر از اعضاء به مسوولیت سنگین شورا مطابق اصل 175 قانون اساسی و قوانین موضوعه کشور اشاره کردند و اظهار امیدواری کرد با همدلی نمایندگان قوا و رییس سازمان صدا و سیما، نظارت موثری در همه زمینه‌هایی که قانون اظهار داشته اعمال کرد و در تعالی سازمان مفید و موثر باشد.

بر اساس اصل 175 قانون اساسی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما مرکب از نمایندگان قوای سه گانه (هر قوه 2 نفر) ماموریت نظارت بر کلیه فعالیت‌های سازمان صدا و سیما را بر عهده دارد که اعضای این شورا از میان خود یک نفر را به‌عنوان رییس انتخاب می‌کنند.

پیش از این حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی ریاست این شورا را بر عهده داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016