سه شنبه 11 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

واکنش کیهان به احتمال پخش ربنای شجریان


محمدرضا شجریان

«مدیر شبکه یک در حالی از پخش صدای یک خواننده حامی بهاییان از سیما خبر داده که خواننده مذکور به خاطر اقدامات ضدامنیتی حتی امکان اجرای کنسرت در داخل کشور را ندارد!»

روزنامه کیهان در ادامه نوشت: «خواننده‌ای که طی سال‌های اخیر بارها در شبکه‌های بهایی-صهیونیستی همچون من و تو، بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا حضور یافته و با عناصر بهایی و فاسد این شبکه‌ها عکس یادگاری گرفته بود، احتمالا در ماه مبارک رمضان از صداوسیما پخش خواهد شد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



سیدفضل‌الله شریعت‌پناهی، مدیر شبکه یک روز گذشته در مصاحبه با ایلنا گفت: با توجه به صحبت‌های انجام گرفته، ماه رمضان امسال صدای ربنای استاد شجریان هنگام افطار از تلویزیون پخش می‌شود.

این مدیر البته در گفت‌وگوی دیگری با خبرگزاری فارس عنوان کرد: دوستان در یکی از سایت‌های خبری با من تماس گرفتند و مصاحبه‌ای انجام شد ولی در تنظیم آن کم لطفی کرده‌اند. من نگفته بودم که قطعا ربنای ایشان از تلویزیون پخش می‌شود، بلکه گفته بودم که این مورد منوط به نظر معاون جدید سیماست و در این باره باید ایشان به این جمع‌بندی و قطعیت برسند.

این مطالب مدیر شبکه یک در حالی صورت گرفته که شجریان به خاطر تعامل بنگاه‌های سخن‌پراکنی وابسته به انگلیس و آمریکا و طرح حرف‌های ضدایرانی در مصاحبه با رسانه‌های این سرویس‌های جاسوسی، حتی از برگزاری کنسرت در داخل کشور هم محروم است.

ضمن این که این خواننده، پیش از این اعلام کرده بود که همه رسانه‌های جهان به جز صداوسیما، می‌توانند صدای او را پخش کنند!»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016