چهارشنبه 12 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

شورای نگهبان مانع راهیابی دو نامزد اصلاح طلب دیگر به مجلس شد

شورای نگهبان نتایج پیروزی انتخاباتی دو نامزد اصلاح‌طلبان تبریز و اهر را باطل کرد

صدای آمریکا - شورای نگهبان در آخرین تصمیمات درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران، مانع راهیابی دو منتخب اصلاح طلب از شهرهای تبریز و اهر به مجلس شد.

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان که برای نظارت بر انتخابات مجلس تشکیل شده است، روز چهارشنبه ۱۲ خرداد اعلام کرد، این هیات بعد از بررسی ها، جای نفر چهارم و پنجم انتخابات تبریز را عوض کرد.

17EEB18A.jpg
سه اطلاح‌طلبی که شورای نگهبان مانع ورود آنها به مجلس شد: بیت‌الله عبدالهی، مینو خالقی و خالد زمزم‌نژاد

به این ترتیب، با تصمیم شورای نگهبان، محمداسماعیل سعیدی، نامزد مورد حمایت اصولگریان به جای علیرضا منادی‌سپیدان که نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان به مجلس راه می یابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سیامک ره پیک، سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات اعلام کرد شورای نگهبان نتیجه دور دوم انتخابات در حوزه اهر و هریس را باطل کرده است. به این ترتیب، بیت الله عبدالهی نامزد اصلاح طلبان از راهیابی به مجلس بازماند.

پیش از این دو منتخب دیگر مجلس با دخالت شورای نگهبان از راهیابی به مجلس بازماندند.

دو هفته پیش شورای نگهبان صحت انتخابات بندر لنگه را تایید نکرد تا خالد زمزم نژاد که مورد حمایت اصلاح طلبان بود از راهیابی به مجلس بازماند.

در دور اول انتخابات هم مینو خالقی منتخب سوم شهر اصفهان بود که شورای نگهبان در نهایت آرای او را باطل کرد و اعلام داشت نماینده جای او، باید در انتخابات میاندوره ای سال ۹۶ انتخاب شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016