شنبه 15 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

مصطفي تاج زاده پس از تحمل هفت سال زندان آزاد شد

سیدمصطفی تاج‌زاده با تحمل هفت سال حبس در قرنطینه اوین دقایقی پیش آزاد شد.
72cbeeb1d.jpg
به گزارش خبرنگار کلمه، سیدمصطفی تاج‌زاده زندانی سیاسی سبز محبوس در انفرادی‌ زندان اوین دقایقی پیش با تحمل هفت سال حبس آزاد شد.

معاون وزیر کشور دولت اصلاحات که یک روز پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری توسط سپاه بازداشت و به تحمل ۶ سال حبس تعزیری محکوم شده بود، طی سال‌هایی که در زندان بود نیز به اتهام یادداشت نوشتن در زندان به یک سال حبس دیگر محکوم شد.

وی تمام سال‌های حبس خود را بر خلاف قانون به بند عمومی منتقل نشد و در انفرادی‌هایی که سپاه در نظر گرفته بود روزگار گذراند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته‌ی وکیل تاج‌زاده وی مشمول ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی می‌شده و باید یک سال پیش از این آزاد می‌شد، اما قانون درباره‌ی وی اعمال نشد و این عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی تا آخرین روز از حبس خود را در زندان ماند.

پوربابایی چند روز پیش نیز در گفت‌وگو با ایسنا خبر داده بود که پس از اتمام محکومیت ۷ ساله موکلم، پرونده جدیدی در رابطه با غیبت از مرخصی بر ای وی تشکیل شد که در این پرونده وی به تحمل ۴ ماه حبس محکوم شد. پس از تجدیدنظر خواهی در شعبه ۴۸ دادگاه تجدیدنظر، وی به پرداخت جزای نقدی ۲۰۰ هزار تومان محکوم و حکمش قطعی شد. با احتساب این موضوع، احتمالا موکلم ۱۵ خرداد ماه آزاد می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016