یکشنبه 16 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کواکبیان خطاب به لاریجانی: ما را مسخره کردید،‌ خودتان یک جوری جبران بفرمایید

16-5-31-95747139503110956196527806294.jpgکاندیدای ریاست دائم مجلس شورای اسلامی، بابت قرائت شدن آرایش در صحن علنی از لاریجانی انتقاد و تاکید کرد که انصراف داده بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، در جلسه علنی امروز، مصطفی کواکبیان طی تذکری خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: روز سه شنبه ما را مسخره کردید و گفتید بای بای می کند! من بای بایی با شما نداشتم. شما اجازه ندادید اعلام انصراف کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: صداوسیما هم گفت که کواکبیان تنها 11 رای آورده، در حالی که وقتی کسی انصراف می دهد،‌ آرایش جزو آرای باطله محسوب می شود. اما شما آرای مرا خواندید و صداوسیما هم بخشی که گفته بودید من انصراف داده ام را پخش نکرد. در این مجلس کسانی بودند که بیشتر از اینها به ما رای بدهند.

وی با اشاره به اینکه از منظر مقام معظم رهبری یکی از شاخص های انقلابی بودن،‌ تقوای سیاسی است،‌ گفت: از صدا و سیما انتظار می‌رود صداقت و امانت را رعایت کند. شما هم خودتان یک جوری جبران بفرمایید. البته عزت و ذلت دست خداست اما من برای ثبت از تریبون مجلس اینها را گفتم.

سخنان کواکبیان هیچ واکنشی ازسوی ریاست مجلس به دنبال نداشت و لاریجانی از دبیر خواست نام فرد بعدی که می خواهد تذکر دهد را بیان کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016