یکشنبه 6 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

ادامه برخوردها با "مظاهر سبک نوین" زندگی در ایران

41737_581.jpg

دیگربان - برخورد‌های مقام‌های جمهوری اسلامی با تحولات اجتماعی به بازداشت ۱۵ جوان در «پردیس»٬ بازداشت دو فعال «تلگرامی» در مشهد و تکذیب «ضبط» سگ‌های خانگی در «شاهین‌شهر» اصفهان منجر شد.

رسانه‌ها در ایران گزارش کرده‌اند که ۱۵ دختر و پسر جوان در شهر «پردیس» بدلیل شرکت در یک پارتی در شب قدر بازداشت شده‌اند.

دادستانی مشهد هم از بازداشت دو نوجوان در این شهر به خاطر انتشار فراخوان تجمع مقابل یکی از مراکز تجاری مشهد خبر داده است.

هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی تصاویر از تجمع گروهی از نوجوانان در مشهد منتشر شده بود که با دخالت پلیس این تجمع ناتمام ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از استان اصفهان نیز گزارش‌هایی از ضبط تعدادی از سگ‌های خانگی از سوی پلیس در «شاهین شهر» منتشر شده که جهانگیر کریمی٬ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان این گزارش‌ها را رد کرده است.

جاوید آل داود٬ رئیس انجمن حمایت از حیوانات ایران هم روز گذشته از ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه مبنی بر رسیدگی مستقیم برای حل مشکل ضبط سگ‌های خانگی خبر داده بود.

آل داود افزوده که «ورود به منازل شهروندان برای ضبط اموال شخصی آن‌ها در شاهین شهر بدون دادرسی و انجام مراحل قضایی و صدور محکومیت، غیرقانونی است.»

مقام‌های جمهوری اسلامی در ماه‌های اخیر به دستور مستقیم علی خامنه‌ای طرح برخورد با مظاهر سبک نوین زندگی در ایران را آغاز کرده‌اند.

این طرح در ادامه طرح «گشت ارشاد» و در ابعاد بسیار وسیع‌تر و با دخالت قوای سه‌گانه و تمام نهاد‌های امنیتی٬ انتظامی و اطلاعاتی در حال حاضر در سراسر ایران به اجرا گذاشته شده است.

مقام‌های جمهوری اسلامی امیدوارند با این طرح٬ سرعت رشد روز افزون تغییرات سبک زندگی در ایران را کاهش دهند.


یادداشت افشاگرانه وزیر بهداشت درباره اتوبوس واژگون شده سربازان


چرایی مخالفت چین با عضویت ایران در سازمان شانگ‌های


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016