پنجشنبه 10 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تجمع فعالان مدنی در حمایت از جعفر عظیم‌زاده (+ عکس)

خبرگزاری هرانا – صبح چهارشنبه ۹ تیر نزدیکان و همکاران جعفر عظیم‌زاده روز جاری تجمعی در حمایت از این کارگر زندانی که از ۶۳ روز پیش در اعتصاب غذا به سر می برد، در محل دفتر ریاست جمهوری (خیابان پاستور) برگزار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، درپی فراخوان روز گذشته، نزدیکان و همکاران جعفر عظیم‌زاده در حمایت از این کارگر زندانی که از ۶۳ روز پیش در اعتصاب غذا بسر می برد روز چهارشنبه ۹ تیرماه ساعت ۱۰صبح در محل دفتر ریاست جمهوری تجمعی برگزار شد.

در این تجمع شعارهایی چون «جای کارگر زندان نیست، جان جعفر در خطر ، هر ساعت یک فاجعه» توسط حمایت کنندگان سر داده شد.

به روایت یکی از شرکت کنندگان، با تداوم حضور تجمع کنندگان بر جو امنیتی افزوده شد و فرمانده یگان نیروی انتظامی خواستار متفرق شدن آن‌ها شد. خانم محمدی و خانم عظیم زاده به نمایندگی از طرف جمعیت به بیان خواسته تجمع کنندگان پرداختند و درنهایت بنا شد، نمایندگان تجمع کنندگان جهت مذاکره با مسئولین روانه ساختمان ریاست جمهوری شوند که بدین وسیله درخواست تجمع کنندگان به صورت مکتوب و امضاء حاضرین برای رسیدگی تسلیم مقامات مربوطه شد.

شایان ذکر است شرکت کنندگان در این تجمع سپس به منظور ملاقات با جعفر عظیم‌زاده به بیمارستان سینا رفتند که با مخالفین ماموران نگهبانی و با درخواست خانم عظیم‌زاده به طور مسالمت آمیز بیمارستان را ترک کردند.


زمان درباره اوباما قضاوت خواهد کرد


قیمت دلار در ایران باید گرانتر شود


برای ورود به آمریکا شاید از شما لیست حسابتان در شبکه اجتماعی پرسیده شود


لغو مراسم فشن شوی برندِ آمریکایی لیوایز از سوی پلیس امنیت


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016