شنبه 19 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رای بی‌سابقه دادگاه بریتانیا: پناهنده غیر قانونی ایرانی در انگلستان بماند

خبرگزاری ایرانشهر - امير مريخى پناهجوى ايرانى‌تباری که توسط نيروهاى اداره مهاجرت انگلستان در صندوق عقب يك ماشين پيدا شده بود، با رای کم سابقه دادگاه بریتانیا، در انگليس ماندنى شد. این رای امید به حل موضوع هزاران پناهنده غیر قانونی دیگر را افزایش داده‌است.

201678111819.JPG

امير مريخى پناهجوى ايرانى‌تبار كه پيش از اين در صندوق عقب يك ماشين توسط فرى بوت از فرانسه وارد شهر جرسى انگليس شده بود، پس از پايان دوره قضايي و صدور راى نهايى اجازه اقامت در انگليس را به همراه برادر و همسر برادرش دريافت كرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقاى مريخى پس از ورود قاچاقى به انگلستان توسط نيروهاى اداره مهاجرت اين كشور دستگير و مدت ١٠ هفته تحت نظر بود و پس از آن پروسه طولانى و طاقت فرساى درخواست اقامت وى آغاز شد.

رای صادره برای آقای مریخی لازم الاجراست و او می‌تواند تابعیت برتانیا را کسب کند.

این رای جدید دادگاه می‌تواند زمینه صدور رای مشابه برای هزاران پناهنده غیر قانونی دیگر را فراهم آورد که کوشیده‌اند خود را به خاک بریتانیا برسانند.
در حالی که برخی نهادهای مدافع حقوق پناهجویان از این رای استقبال کرده و آن را به منزله بازشدن دروازه برتانیا به روی پناهجویان دانسته‌اند، برخی گروه‌های مخالف پناهجو پذیری در انگلستان می‌گویند این رای می‌تواند به افزایش قاچاق پناهجویان به این کشور بیانجامد که تبعات ناخوشایندی دارد.


18 تیر و قرق پارک جنگلی لویزان بخاطر عروسی دختر قالیباف


معماهاى عباس و ژوليت


همه سرلشکران ایران


پناهجویی که سر از چمدان درآورد + ویدئو


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016