دوشنبه 21 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
20 تیر» کشته شدن دو نفر در سوء قصد به نماینده مجلس
پرخواننده ترین ها

توضیحاتی درباره حمله مسلحانه دالاهو

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جزئیات سوءقصد به وی و مدیران همراه وی گفت: پس از برگزاری نشست شورای اداری شهرستان دالاهو، عازم ریجاب بودیم که در کمین تروریستی گرفتار شدیم و دو تن از دوستانمان شهید شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با تسنیم در اسلام‌آباد غرب اظهار داشت: چنین حوادثی هرگز در گذشته رخ نداده و احتمال دارد که این حادثه از بیرون از مرزها سازماندهی شده باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس افزود: پس از برگزاری نشست شورای اداری شهرستان دالاهو، عازم ریجاب بودیم که در کمین تروریستی گرفتار شدیم و دو تن از دوستانمان شهید شدند. راننده و رئیس دامپزشکی منطقه در این حادثه جان باختند و فرماندار و مدیرکل شیلات استان نیز به شدت آسیب دیدند.

فلاحت پیشه خاطرنشان کرد: ما هرگز مسلح به منطقه نمی‌رویم و هرگز چنین مواردی در منطقه نداشتیم. بسیاری از مردم نیز در این ساعات تماس گرفته‌اند و جویای احوال ما و همکارانمان شده‌اند که امیدواریم نیروهای امنیتی خیلی زود عاملان این حمله را شناسایی کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016