چهارشنبه 23 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نظر عارف درباره احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده


محمدرضا عارف

عصر ایران ـ عارف درباره احتمال کاندیداتوری در انتخابات بعدی ریاست جمهوری: در حال حاضر اولویت اصلی ام، مجلس است محمدرضا عارف نماینده تهران و رئیس فراکسیون امید در مجلس از ورود به موضوع احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات آینده ریاست جمهوی خودداری کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عارف در گفتگو با خبرنگار عصرایران در رابطه با برخی صحبت ها درباره اینکه بخشی از اصلاح طلبان قصد دارند وی را به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آینده مطرح کنند گفت: "فعلا نظری در این رابطه ندارم و اجازه بدهید وارد این بحث نشویم زیرا مهمترین بحث فعال بودن در مجلس و فعال شدن کمیسیون هاست و پرداختن به مطالبات مردم است".

وی افزود: "ما برنامه ۱۲۸ بندی را به عنوان میثاق با مردم در فراکسیون امید تدوین شده و به عنوان اولویت خود قرار داده ایم و پرداختن به آن را در حال حاضر مهمترین موضوع می دانیم".

عارف در پاسخ به این سوال که اگر اصلاح طلبان این تقاضای کاندیداتوری را داشته باشند آیا او می پذیرد یا ترجیح می دهد دوره ۴ ساله نمایندگی اش را به پایان ببرد گفت: "من فقط می توانم بگویم که در حال حاضر اولویت اصلی ام مجلس و امور نمایندگی است".


سخنان تند مهرجویی در ختم کیارستمی


افشای راز قتل خانوادگی: عمه ایرانی تبار عامل فاجعه سن دیه گو


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016