یکشنبه 27 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فارس: قطع سخنان روحانی در کرمانشاه

با شعارهایی در اعتراض به بیکاری و حقوق‌های نجومی...

فارس - حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در سفری یک‌روزه وارد کرمانشاه شد.

رئیس‌جمهور در اولین برنامه خود در این سفر یک‌روزه برای سخنرانی و دیدار عمومی با مردم کرمانشاه به ورزشگاه آزادی این شهر رفت و برای مردم از مشکلات موجود اقتصادی ازجمله بیکاری، رکود، شرایط نامناسب محیط کسب و کار و موارد دیگر سخن گفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


البته این سخنانی رئیس جمهور با حاشیه‌هایی نیز همراه بود. در این دیدار مردم کرمانشاه با شعارهایی در اعتراض به رکود بیکاری و حقوق‌های نجومی برای لحظاتی سخنرانی رئیس جمهور را قطع کرد.

روحانی نیز در واکنش به شعارهای اعتراضی مردم اعلام کرد: «خب... گوش نمی‌کنید و مدام شعار می‌دهید. با این شعارها که مشکلات حل نمی‌شود. با شعر که مسائل برطرف نمی‌شود».

علاوه بر این مردم کرمانشاه با در دست داشتن پلاکاردهایی به عدم تحقق وعده‌های ۱۰۰ روزه رئیس جمهور برای حل مشکلات اقتصادی اعتراض کردند و اعلام کردند «با فسادهای درون دولت برخورد کنید».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016