یکشنبه 3 مرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

عصبانیت شریعتمداری از پیگیری وضعیت سلامتی محصوران توسط وزیر بهداشت

acc6f6e03ed8.jpg
کلمه – امروز روزنامه کیهان تحت نظر نماینده رهبری با اختصاص تیتر اول خود به “قبل از دولت یازدهم مردم کف زمین زایمان می‌کردند” بدون اشاره به مقدمه و موخره سخنان وزیر بهداشت، او را به سیاه‌نمایی متهم کرد و سخنان وی را توهین به مردم دانست!

البته در سخنانی که سایت ایلنا منتشر کرده، اشاره ای به زمان این مساله نشده است. اما سایت‌های نزدیک به اقتدارگرایان به نقل از خبرگزاری فارس آن را منتسب به زمان پیش از دولت یازدهم کرده‌اند. اما در ادامه مطلب روزنامه کیهان در می یابیم که ناراحتی‌اش از مساله رسیدگی وزیر بهداشت به وضعیت سلامت میرحسین موسوی، زهرا رهنور و مهدی کروبی است.

کیهان به بهانه سخنان روز گذشته وزیر، عصبانیت خود را از این موضوع بیان کرده و نوشته است: رفتارهای دیگری از جمله عیادت سران فتنه، پیگیری پرونده‌های پزشکی افراد مسئله‌دار و بعضاً مصاحبه‌هایی از جنس مصاحبه کنونی را در همین راستا می‌توان ارزیابی کرد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روز گذشته سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در سخنانی با اشاره به دیدار سال گذشته خود از بیمارستان های کرج گفت: سال گذشته که از بیمارستان کمالی کرج بازدید داشتم، رییس این بیمارستان تصاویر تاسف باری را به من نشان داد. در هر انکوباتور ۵ تا ۶ نوزاد قرار داده بودند و به دلیل کمبود تخت، زایمان روی زمین انجام می شد که البته امسال با همت دانشگاه علوم پزشکی البرز این مشکل تا حد زیادی برطرف شده است.

وی هیچ اشاره ای نکرد که این اتفاق در چه زمانی رخ داده است، اما روزنامه کیهان از حامیان جدی دولت نهم و دهم آن را به خود گرفته و با اختصاص تیتر اول امروز خود به نقد وزیر بهداشت و دولت روحانی پرداخته است.

در بخشی از مطلب کیهان آمده است: فرافکنی‌ها و سیاه نمایی‌های دولت یازدهم علیه دوران قبل از خود به اوج رسید و دیروز وزیر بهداشت با توهینی آشکار به مردم و انقلاب، گفت: واقعاً زمانی که ما آمدیم، مردم کف زمین زایمان می‌کردند!

کیهان نوشته است: با آنکه در دولت یازدهم خدمات وزارت بهداشت درخور تقدیر و مورد اقبال عمومی نیز قرار گرفته اما ورود به کش و قوس‌های سیاسی آفت این روند شده و گویی وزیر بهداشت مسئولیت خود را فراموش کرده است!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016