یکشنبه 17 مرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

آیین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور خبرنگاران کتاب برگزار شد

gooya0065.JPG

در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور خبرنگاران کتاب برگزار شد، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه‌های برگزیده نمایشگاه کتاب تهران تجلیل کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) آیین گرامیداشت روز خبرنگار شامگاه شنبه (16 مردادماه) با حضور سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید غلامی‌جلیسه، مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب، همایون امیرزاده، مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسین‌پور، معاون توسعه و نیروی انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، داریوش رضوانی، مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در تالار رودکی برگزار شد.

سیدعباس صالحی در این آیین ضمن تاکید بر این نکته که باید کوشید تا به حرفه‌ها و مشاغل جذابیت بخشید، گفت: خبرنگاری در عین سخت بودن، پشت صحنه جذابی دارد که می‌تواند این حرفه را در ثقل توجه قرار دهد.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امیدواریم در آینده، روز خبرنگار که روز ترسیم زیبایی‌ها و خوبی‌های هستی است، شادتر و زیباتر از همه جشن‌ها برگزار شود.

در ادامه این آیین، برخی خبرنگاران به بیان خاطره‌های خود در این حرفه و بیان برخی دغدغه‌های صنفی خود پرداختند و خواستار رسیدگی و حل مشکلات این حوزه شدند.

همچنین در این آیین، از نماینده‌های رسانه‌های برگزیده‌های بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اهدای جایزه قدردانی شد. اسامی برگزیده‌ها به شرح زیر است:
افشین داورپناه، سردبیر خبرگزاری کتاب ایران
بهاران سواری و نوا ذاکری از خبرگزاری ایلنا
علی‌اکبر قزوینیان از خبرگزاری ایرنا
زهرا شفیعی از خبرگزاری صدا و سیما
نیلوفر زندیان از رادیو فرهنگ


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016